Sterk Trajecten

Met een Sterk Traject duiken we samen diep in jouw uitdaging. We voeren grondig onderzoek uit en komen met een heldere conclusie waar jij écht mee verder kunt.

We starten met een intake om jouw probleem precies te definiëren. Daarna doorlopen we twee workshops die naadloos op elkaar aansluiten. Hier brainstormen we samen en brengen we alle inzichten bij elkaar. Wil je nog meer diepgang? Dan kan een Horizonteer aanvullend onderzoek doen en een concrete conclusie opleveren.

Onze Sterk-trajecten zijn flexibel en passen we helemaal aan op jouw doelstellingen. Bovendien kun je kiezen uit vier verschillende typen trajecten, zodat er altijd een oplossing is die perfect bij jouw behoeften aansluit.

De opzet van een Sterk Traject

Intake + Voorwerk

Workshop 1

Workshop 2

Onderzoek

Conclusie + Oplevering resultaat

Vind het traject dat bij jouw vraag past

Sterk in je Schoenen

Om sterk in je schoenen te staan is het belangrijk dat je echt goed weet waar jij voor staat en welke waarde je aan jouw doelgroep(en) levert. Wie is je doelgroep? Welke dingen vinden zij belangrijk? Hoe speel je in op hun wensen met jouw product of dienst? Dat ga je definiëren in dit traject.

Intake

Waardepropositie

Brand DNA

Klant onderzoek

Oplevering resultaat

Sterk naar de Markt

Om sterk naar de markt te kunnen gaan is het belangrijk dat je je business strategie goed voor elkaar hebt. Hoe vind je de balans tussen wenselijk, haalbaar en levensvatbaar? En wat zijn de strategische plannen voor de verschillende doelgroepen? Daarmee ga je aan de slag in dit traject.

Intake

Beeld van het landschap

Risicovolle aannames

Aanname valideren

Oplevering resultaat

Sterk in de Ring

Je bent mogelijk niet het enige bedrijf die in een bepaalde markt wilt zitten. Daarom is het belangrijk om een goed beeld te hebben van je concurrentie landschap en hoe jij je hiervan gaat differentiëren. Wie zijn je concurrenten? Waar zijn zij mee bezig? Waar liggen nog kansen in de markt? Dat ga je onderzoeken in dit traject.

Intake

Trends

Differentiatie brainstorm

Concurrentie onderzoek

Oplevering resultaat

Sterk naar de Toekomst

Wat de toekomst ons zal brengen? Dat kan je niet goed voorspellen, maar je kan wel de toekomst van jouw bedrijf vormgeven. En dat is precies wat je in dit traject gaat doen. Waar wil je naartoe? Welke visie wil je waarmaken? Dit ga je bepalen tijdens dit traject.

Intake

War games

Toekomst wensen

Roadmap

Oplevering resultaat

Nieuwe workshop tools!

Brainstorm, persona en kritisch denken kaartensets zetten je aan tot inspiratie.

Dit doen we ook!

Naast het begeleiden en het uitvoeren van innovatieprojecten bieden we ook andere diensten aan waarmee we jouw organisatie of bedrijf kunnen ondersteunen op het gebied van innovatie en circulariteit. Zo doen wij aan scale-up begeleiding, kan Rein spreken op jouw evenement als inspirator en hebben wij samen met de Circular Plastics Alliance een academy opgezet om circulariteit te bevorderen.

Laten we samen aan de slag!

Je kan altijd vrijbijvend met ons contact opnemen.